SERIA DARMOWYCH WEBINARÓW
Pierwsze zamknięcie roku w spółce – podatki, koszty i kluczowe rozliczenia
W CIĄGU 3 DNI DOWIESZ SIĘ:
JAK ROZLICZYĆ KOSZTY NA PRZEŁOMIE ROKU;
JAK ROZLICZYĆ CIT NA KONIEC ROKU I NIE POPEŁNIĆ BŁĘDU;
JAK SPRAWDZIĆ ROZLICZENIA VAT I CIT PRZED ZAMKNIĘCIEM ROKU.
24-25-26 lutego o 18:00
Program
serii bezpłatnych webinarów
Dzień 1 | 24 lutego o 18:00

Temat: Koszty na przełomie roku - jak je ugryźć?

Nauczysz się:

✅ Czym jest koszt i w jaki sposób go ewidencjonować;

✅ Dlaczego prawidłowa ewidencja kosztów ma tak duże znaczenie;

✅ Jakie są zasady współmierności kosztów i przychodów;

✅ Przykłady z życia wzięte.

Dzień 2 | 25 lutego o 18:00

Temat: CIT na koniec roku – nie popełnij błędu!

Nauczysz się:

✅ Jakie obowiązki związane z CIT na koniec roku;

✅ Jak rozliczać straty podatkowej;

✅ Jak działa podatek minimalny CIT.
Dzień 3 | 26 lutego o 18:00

Temat: Rozliczenia VAT i CIT – co musisz sprawdzić przed zamknięciem roku?

Nauczysz się:

✅ Jakie transakcje wymagają szczególnej uwagi przy rozliczeniach VAT i CIT;

✅ Korekty VAT i CIT – jak je prawidłowo przeprowadzić i udokumentować?;

✅ Jakie najczęstsze błędy w deklaracjach i jak ich unikać;

✅Jak przygotować się do zamknięcia miesiąca i kwartału pod kątem podatkowym.
Dla kogo będzie to przydatne:
  • Księgowi

    Którzy chcą pogłębić wiedzę z zakresu podatków, kosztów i kluczowych rozliczeń, by skuteczniej zarządzać finansami podczas pierwszego zamknięcia roku w spółce.

    01
  • Główni księgowi

    Którzy szukają zaawansowanej wiedzy na temat podatków, kosztów i bilansów, aby lepiej wspierać decyzje strategiczne przy pierwszym zamknięciu roku w firmie.

    02
  • Samodzielni księgowi
    Którzy dążą do specjalizacji w podatkach i kosztach, by rozwijać swoją karierę i zwiększać swoją wartość na rynku pracy przy pierwszym zamknięciu roku w spółce.
    03
ZAREJESTRUJ SIĘ
* Klikając przycisk, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Made on
Tilda